FAQ
BESTELLEN
Voeg het artikel toe aan het winkelmandje en klik op bestelling afronden. Vul uw adresgegevens in en kies met welke betaalmethode u wilt betalen. Indien u op bestelling bevestigen klikt, gaat de order bij ons in behandeling.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Bij een succesvolle bestelling krijgt u een automatische ”bedankt pagina” te zien.
Het kan af en toe voorkomen dat onze email in uw spambox terecht komt. Indien de bevestiging niet in uw e-mail terecht is gekomen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen en sturen wij de bevestiging opnieuw.
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen, mail dan naar info@uitdequnst.nl. Vergeet bij de e-mail niet uw adresgegevens te vermelden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Natuurlijk! Wij kunnen ook de order voor u invullen, neem dan telefonisch contact op met +316 83414960
Dit is zeker mogelijk. U kunt aan het einde van de bestelling u eigen gegevens invullen en ook het afleveradres.
BEZORGEN
Uw bestelling wordt binnen 5 dagen voorbereid. Bezorgen doen we persoonlijk tegen een kleine vergoeding, u ontvangt een e-mail met daarop data’s waar u kunt aangeven wanneer het u schikt.
Indien dit niet mogelijk is maken wij gebruik van een speciale ophaal- en leveringsservices. Dan ontvangt u binnen enkele dagen na de orderbevestiging via een e-mail van ons een track & trace-code. Doorgaans duurt het tussen 3-6 werkdagen om uw bestelling om te laten komen. Dit is afhankelijk van de bestemming en formaat van het schilderij.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Uw bestelling is een uitzondering omdat het een groot formaat schilderij of bestemming betreft. In dat geval zal uw schilderij verzonden worden door een speciale ophaal- en leveringsservice.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Natuurlijk! Wij denken altijd graag met u mee om dit in werking te zetten om het op een specifieke datum te laten bezorgen. Neem contact met ons op voor de opties.
Dit is mogelijk, bij ontvangst van opdracht ontvangt u van ons een specificatie met planning en de prijs van het schilderij, inclusief verzendkosten. Pas na uw definitieve goedkeuring en betaling bereiden we de levering van uw ‘schilderij op maat’ voor.
VERZENDKOSTEN
Bij bestelling kunt u ervoor kiezen om zelf uw schilderij op te halen.
Het schilderij is dan zonder verzendkosten af te halen te Lage Mierde.
De verzendkosten in Nederland zijn € 25,00. Bij bestellingen boven de € 1000,00 rekenen wij geen verzendkosten.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
De verzendkosten in België zijn € 50,00. Bij bestellingen boven de € 1000,00 rekenen wij geen bezorgkosten!
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
BEZORGING
We zijn een klein bedrijf en streven erna om daarin de kosten zo laag mogelijk te houden. Daarvoor leveren wij graag persoonlijk tegen een kleine vergoeding (zie verzendkosten).
Indien persoonlijke bezorging niet mogelijk is dan zal de bestelling worden geplaatst bij gerenommeerde koeriersdiensten met speciale ophaling & levering services aan huis. Dit kan FedEx, TNT, DHL, UPS of pickthisup service zijn. U ontvangt dan binnen enkele dagen een e-mail met track & trace-code.
U kunt telefonisch contact opnemen met de speciale leveringsservice, om een nieuwe afspraak in te plannen.
Bij bestellen van meerdere schilderijen kan het voorkomen dat de bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval als de artikelen bij verschillende ophaal- en leveringsservices geplaatst zijn.
Er kan natuurlijk ook een foutje zijn gemaakt of een storing zijn geweest. In dit geval zullen we u dit zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail laten weten.
Je kunt altijd contact met ons opnemen.
E-mail: info@uitdequnst.nl
Telefoon: +316 48179887
Was uw bestelling niet op tijd of heeft onze bezorger zich niet aan een afspraak gehouden? Dat spijt ons zeer! Wij kunnen ons voorstellen dat je behoefte hebt om dit aan ons te vertellen.
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, telefonisch of via e-mail.
RETOURNEREN
We willen dat u tevreden bent met het schilderij, een retouraanvraag is mogelijk binnen 14 dagen. Voor een retourzending zullen verzendkosten in rekening worden gebracht. U ontvangt hiervoor een retourlabel. Bij een groot schilderij plannen we een speciale ophaalservices in om het schilderij te laten ophalen bij u thuis. Het is belangrijk dat u het schilderij op dezelfde manier verpakt zoals u het heeft ontvangen, dit om beschadigingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Tevens kan het door u zelf gratis worden teruggebracht op ons adres.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Wij hanteren een niet goed-geld-terug-garantie. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je bij het doen van aankopen via het internet recht op een retourbeleid van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode van 14 dagen mag een product worden teruggestuurd zonder opgave van reden.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Als u het schilderij retour naar ons heb gestuurd, duurt het afhandelen van de order over het algemeen hooguit vijf werkdagen.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Als wij het product retour hebben ontvangen, wordt uw aankoopbedrag binnen 2 a 3 werkdagen teruggestort op dezelfde wijze als wij de betaling hebben ontvangen. U krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Wie uw retour kunst schilderij ophaalt, hangt af van het kunst schilderij dat u wilt retourneren. Het kan altijd gratis bij ons teruggebracht worden door u zelf op het adres te Lage Mierde. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Het artikel ruilen is mogelijk. Hiervoor gelden ook de retourvoorwaarden, neem contact op met ons voor de opties.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Heeft u het schilderij besteld en bent u er niet blij mee? Dan mag u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Tijdens de bedenktijd van 14 dagen mag u het product uitpakken, zorg ervoor dat u alle verpakkingsmaterialen bewaart totdat u zeker weet dat u het kunst schilderij wilt behouden.
Gebruikt u het schilderij zodanig dat het niet meer in “original art statues” is, dan kunnen wij het schilderij retour nemen maar ontvangt u echter wel minder dan uw aankoop bedrag omdat het schilderij aangezien in waarde is gedaald.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
BETALEN
We gebruiken een gecertificeerde betalingsservice (Mollie IDEAL betalingssysteem) www.mollie.com voor veilige betalingen. We slaan geen betalingsgegevens op, ze worden alleen bewaard als het verwerkingsbedrijf dit vereist om de goedkeuring van de transacties door de klant aan te tonen.
U kan er ook voor kiezen om met PayPal te betalen. Voor PayPal rekenen wij € 1,50 administratie kosten.
Wil je toch liever het product ophalen. Dan is het mogelijk het schilderij bij ons contant te betalen of een rechtstreekse overboeking te maken.
*Uitgezonderd zijn schilderijen die speciaal voor u op bestelling zijn gemaakt*
Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u automatisch de factuur van het schilderij per e-mail. Mail info@uitdequnst.nl om een kopie op te vragen, als u deze niet meer kunt terugvinden.
De genoemde prijzen op onze website www.uitdequnst.nl zijn inclusief BTW.
REPARATIE & GARANTIE
Is uw schilderij beschadigd aangekomen. Als u in het onwaarschijnlijke geval merkt dat uw schilderij bij levering is beschadigd, kunt u de zending weigeren of u kunt ervoor zorgen dat het leveringsbedrijf de tracking als “ontvangen beschadigd” onder voorbehoud van verdere inspectie. Dien de claim alstublieft onmiddellijk in! U moet ook alle dozen en verpakkingsmateriaal bewaren. Maak foto’s van het verpakkingspakket en stuur ze op naar info@uitdequnst.nl met de informatie van uw acties erop, onder vermelding van uw ordernummer, uw klacht en foto’s van de beschadigde verpakking.
Nadat u uw schilderij hebt aangemeld, ontvang u van ons een e-mail. In deze mail leggen we uit hoe we het probleem met uw schilderij kunnen oplossen.
Op alle schilderijen die u bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we naast de garantie altijd rekening met het soort kunst schilderij.
Nadat u uw klacht hebt aangemeld, beoordelen we of uw klacht terecht is. We laten u altijd weten of uw klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening.
Valt uw klacht buiten de garantie, dan laten we u weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruil. U kunt dan zelf beslissen of u (een deel van) de kosten wilt maken.
Mailt u vanaf een ander mailadres dan waarvandaan de bestelling geplaatst is, stuur dan een kopie van de factuur mee. Dat is dat wij weten dat het schilderij door u zelf aangeschaft is.
Zodra uw schilderij bij ons is teruggekomen duurt het maximaal 25 werkdagen voordat je gerepareerde artikel weer naar u onderweg is. Dit duurt zo lang, omdat niet alle reparatiespullen op voorraad kunnen zijn. Het schilderij zal immers ook moeten drogen voor bezorging. Bij de reparatie kan het ook mogelijk zij dan we het niet meer kunnen repareren.
Wij nemen uiteraard altijd contact met u op over de status van de reparatie van uw schilderij
GEGEVENS
Het belangrijk dat uw gegevens veilig zijn. www.uitdeQunst.nl bewaart persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor de gegevens worden verzameld of vanuit een wettelijke verplichting noodzakelijk is. Uitzondering is wettelijk is verplicht de administratie, inclusief facturen met adresgegevens, zeven jaar te bewaren. Wilt u hier meer over weten? Lees hier meer over onze privacy verklaring.
www.uitdeQunst.nl gaat vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Gegevens worden uitdrukkelijk niet aan derden verstrekt, anders dan derden die direct betrokken zijn bij het uitvoering van de opdracht tussen u en www.uitdeQunst.nl, of tenzij enige wettelijke bepaling ons hiertoe verplicht.
Gegevens worden gedeeld:
*Om te garanderen dat u ons betaald, zal (zullen) onze betalingsprovider(s) toegang krijgen tot uw persoonlijke gegevens.
*Om uw schilderij bij u thuis of bij een postagentschap te kunnen bezorgen en om eventueel retour te kunnen hanteren, delen wij uw persoonsgegevens met een leveringsbedrijf.
Wie van mening is dat zijn persoonsgegevens door ons in strijd met de verordening worden verwerkt heeft het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Een Cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan een website wordt opgeslagen op uw computer, laptop, smartphone of ander apparaat. Cookies worden veel gebruikt om websites efficiënter te laten werken.
We maken gebruik van functionele Cookies, die nodig zijn voor het functioneren van de site; om het bijvoorbeeld mogelijk te maken om het schilderij in het winkelmandje te leggen, andere helpen ons om uw ervaring en die van anderen te verbeteren door te analyseren hoe de site wordt gebruikt. U kunt Cookies blokkeren door de instellingen van uw browser te wijzigen.
We hebben ook Cookies die informatie opslaan over welke producten u hebt bekeken en toegevoegd aan je winkelmandje, deze kunnen worden gebruikt om advertenties op andere sites aan te passen.
www.uitdequnst.nl gebruikt Google Analytics om bij te houden hoeveel gebruikers de website gebruiken en welke pagina’s er bezocht worden. Zo krijgen wij inzicht in het gebruik van de website. Het IP adres is daarbij geanonimiseerd. Dit betekend dat wij een websitebezoek niet kunnen herleiden naar een persoon. www.uitdequnst.nl heeft Google geen toestemming gegeven om via onze website verkregen analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.
Contactgegevens:
Voldersakker 3, 5094HD Lage Mierde
telefoonnummer: +316 48179887
Algemeen e-mailadres: info@uitdequnst.nl
Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch contact op.